Papuosalai
Naujienos

Jūsų įmonės pavadinimas - tai jūsų kelias į sėkmę!

Užregistravę domeną su savo įmonės pavadinimu, ir patalpinę ten savo svetainę, suteiksite klientui galimybę greitai surasti ir pasiekti jam reikalingą informaciją. Dar neturite interneto svetainės? Mes galime Jums padėti! Skambinkite numeriu:
+370 600 00224 arba rašykite el.paštu: info@e-lietuva.lt

Neveikia el. paštas?

Visai neveikia el. paštas

Jeigu visai neveikia el. paštas, pirmiausia pasitikrinkite, ar yra interneto ryšys. Paleidę interneto naršyklę, aplankykite www.google.lt paieškos svetainę ir joje įveskite bet kokią frazę.

Jeigu paieškos rezultatų svetainė neparodo, vadinasi, nėra interneto ryšio. Jeigu paieškos rezultatus matote, tuomet interneto ryšys veikia. Pamėginkite pakrauti www.delfi.lt Jeigu www.delfi.lt nepasikrauna, tai gali reikšti, kad yra sutrikęs tarptinklinis ryšys tarp Jūsų interneto ryšio tiekėjo ir mūsų techninio centro. Informuokite apie tai savo interneto ryšio tiekėją ir truputį palaukę, bandykite dar kartą.

Jei www.delfi.lt matote, tuomet pabandykite pasitikrinti paštą per interneto naršyklę (webmail) adresu http://webmail.e-lietuva.lt/imp/login.php Jeigu svetainė nepasikrauna, vadinasi neveikia mūsų ryšys arba serveris - skambinkite mums.

Jeigu paštą per interneto naršyklę pasitikrinti pavyko, turbūt Jūsų kompiuteryje klaidingai nurodyti pašto programos nustatymai arba Jūsų pašto programa dirba nekorektiškai. Naudodamiesi el. pašto konfigūravimo instrukcija, pasitikrinkite, ar gerai sukonfigūruota Jūsų pašto programa.

Jeigu per interneto naršyklę prie savo pašto dėžutės prisijungti nepavyko, pasitikrinkite, ar įvedėte teisingą slaptažodį. Jei slaptažodis teisingas, tačiau vis tiek negalite prisijungti, tuomet skambinkite mums.

Negalite išsiųsti savo el. pašto

Jeigu laiškų negalite išsiųsti, pasižiūrėkite, koks SMTP serveris yra nurodytas Jūsų pašto programoje. Kaip teisingai nurodyti SMTP serverį rasite el. pašto konfigūravimo instrukcijoje.
SMTP serveris turėtų būti mail.jusudomenas.lt